Gall Anonim |
Wysłany: Pon 20:39, 20 Mar 2006 Temat postu: Mój szaman |
|
Dane szamana:
Imię: Jego imię jest nieznane, ale ukrywa się pod psełdem Animator
Nazwisko:???
Wiek: 500lat
Broń: Księga Animków, Horo Horo(Trey).
Wygląd: Wie ktoś jak wygląda animowana postać jak na przykład w LF2
Typ: Animek
Historia: Animator był zwykłym rolnikiem nie wiedział jednak, że jego przodkowie to byli wielcy szamani. Pewnego dnia napadli na niego i jego kolegów czarnoksiężnicy, którzy kazali oddać swoje plony, ale oni się nie zgodzili to Alkazam (jeden z czarnoksiężników) rzucił na nich urok i się stali animowanymi świnkami, które żyły w normalnym świecie, ale Animatorowi jakimś cudem udało się nie zamienić się w świnie, ale za to został animkiem i utknął w animowanym świecie.
W animowanym świecie spędził całe 350lat i przez to stał się nieśmiertelny. Jak wyszedł z świata animków chcecie wiedzieć??? i tak wam powiem stało się to po 200lat przebywanie w tym pokręconym i zabawnym świecie Animator szedł drogą a na ziemi znalazł kawałek ulotki podniósł ją a na niej było napisane tak "Ogłoszenie 13.06.5006R w niedziele odbędzie się turniej o księgę animków, dzięki której można uciec z animowanego świata. Animator od razu poszedł się zapisać, ale nie mógł, ponieważ musiał mieć ducha stróża jak się o tym dowiedział to poszedł na cmentarz animków zastanawiając się jak anemki mogą umrzeć, gdy już tam był zaczął krzyczeć „poszukuje ducha stróża” od razu po wypowiedzeniu tego słowa pojawiło się pudełko Animator zdziwiony podszedł do pudła i się zaczął przyglądać a tu nagle boom z pudełka wyskoczył klaun i powiedział tak „ mogę zostać twoim duchem stróżem i opowiedział mu historie o ty jak umarł (był on najpotężniejszym animkiem na świecie)”, gdy skończył mówić to Animator odpowiedział, że się zgadza na takiego ducha stróża. Po 150latach, czyli w niedziele poszli się zgłosić. Jak każdy się domyśla to zwyciężyli, gdy już się wydostał ze świata animków postanowił zostać normalnym człowiekiem, ale nie mógł, ponieważ był animowany, dlatego postanowił zostać królem szamanów. Nie wiedział, czym ma walczyć, więc poszedł szukać broni i znalazł ją był to nieżywy Horo Horo a że potrafił patrzeć w przeszłość zobaczył, że Trey wydzielał toksyczne gazy, gdy dużo zjadł, więc zaczarował go żeby się nie rozkładał i do niego wcielał swojego ducha.
Dane dycha:
Imię: Jems
Typ: Wojownik
Żywioł: Animacja
Ataki:
Boskie wiatry- Animator za pomocą księgi animków przywołuje 5ton fasolki i karmi Jemsa, który jest wcielony w Horo Horo. Animator Odwraca Trey'a pupą do przeciwnika a Jems pierdzi (Animator wcześniej włożył maskę przeciw gazową) (-90fr)
Atak przeznaczenia- Animator wypowiada zaklęcie, po którym przeciwnik zaczyna rosnąć (tak jak, w Harym Potterze) i wybucha (-50fr)
Atak młotem- Atak polega na tym, że animator wkłada, renke do księgi i wyciąga gigantyczny młot (2kilometry 20ton) i wali w przeciwnika. (-35fr)
Opóźniony miecz- Animator wkłada rękę do księgi i wyciąga miecz długość 3mm grubość 1mm szerokość 3mm. Celuje tym mieczem w przeciwnika i wypowiada słowa "Jems forma ducha do mieczyka" a miecz wycelowany w przeciwnika rośnie i wali mu prosto w łeb. (-35fr)
Granat- Jems wciela się do księgi i wyrzuca z niej pełno granatów na przeciwnika one wybuchają a znich wylatuje konfetti spada na ziemie i boom (to konfetti wybuchło) a przeciwnik leci daleko. (-60)
Metalowe wiadro- Jems'owi pojawiają się rękawice bokserskie a wnich są podkowy, Animator przyzywa metalowe wiadro na głowę przeciwnika a Jems atakuje najpierw rękawicami a potem pojawia mu się maczuga oczywiście też nią wali w wiadro a przeciwnik słyszy tylko dzzzzzzzzzzzzz (napewno zaboli go głowa) (-20)
Wściekłe króliczki- Jems i Animator tworzą 100000 pięknych pluszowych króliczków
A one nagle robią się wściekłe i zmieniają się w wściekłe króliki atakują przeciwnika a potem uciekają i łączą się w jednego zabójczego królika buchachachachachaaa (-60fr)
Mroczna Furia- Postać tworzy ogromnom kule antymateri, która zmiata wszystko co spotka na drodze.(-50fr)
Shadows of Deth- przyzywa 15 Cieni śmierci.(-20fr)
Kamikaze- Moja postac biegnie na przeciwnika, chwyta sie go wbija mu animowaną dłoń i nagle boom! (zabiera reszte fr, ale potrzebne jest conajmniej 25fr, zawsze potym ataku zostaje jeden hp i jeden fr)
Zwykłe uderzenie- jak sama nazwa wskazuje jest to zwykłe uderzenie (-5fr)
Lustrzane odbicie- Mój szaman naśladuje ostatni użyty atak przeciwnika i zabiera tyle samo fr
Millenium- Z nieba spadajom kule cienia prosto na przeciwnika, a mój szaman biega wokół niego i wykonuje pojedyncze cięcia do końca spadania kul. (-40fr)
Wszystkie prawa zastrzeżone |
|