Asimar
Król Szamanów
Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: Pon 17:10, 20 Mar 2006 Temat postu: Asimar |
|
|
Dane Szamana:
Imię: Asimar
Nazwisko: (nieznane) -.^
Wiek: 14
Broń: Dwa wysówane sztylety(katary)
Historia: Młody szaman wywodzi się z rodziny o długiej szamańsiek tradycji, jego porzodkowie brali udział już w trzech turniejach! Jego ojciec od zawsze przygotowywuje go do turnieju aby to on został królem szamanów. Młody szaman został nauczony by za wszelką cene został zwycięscą!
Dane Duch Stróża:
Imię: Avoral
Typ: Zabójca(ninja)
Wiek: 720
Żywioł: Witar, elektryczność
Historia: Avoral wywodził się z wieśniaczej rodziny która mieszkała w jednej z wiosek znajdującej się na terenach Japonii! Na początku Avoral był złodziejem, rodzice zmarli mu podczas wojny więc chłopiec musiał sam zadbać o swoje życie, przez 10 lat żył z kradzieży! Wkońcu otworzyła się przed nim szansa gdy cesarz Japonii najoł go jako szpiega, dostał dom, ubranie, pensje z której mógł spokojnie żyć w dostatku! Ale pewnego dnia cesarz poprosił go aby zabił jednego z przywódców rebeliantów, avoral spoczątku nie chciał przyjąć tego zlecenia(niegdy jeszcze nikogo nie zabił), ale za nagrode którą oferował mu cesarz zgodził się! Zabicie tego kolesia przysporzyło mu wiele radoąści, i tak postanowił zostać nie tylko złodziejem i szpiegiem, ale również płatnym mordercą! Avoral zmarł podczas walki gdy wojsko cesarza dopadło go gdy dowiedzieli się że to właśnie on dostał zlecenie na władce!
Ataki:
Szybki atak(20fr) - Szaman podbiega do przeciwnika z taką prendkością że normalny człowiek nie zauważył by go i zadaje silny cios!
Podmuch Wiatru(40fr) - Szaman tworzy chmure wiatru co oślepia przeciwnika na 1 runde!
Wirujący Atak(30fr) - Szaman podbiega do przeciwnika i zaczyna obracać się jakby tworzył małe tornado i zadaje wiele ran przeciwnikowi!
Błyskawica(50fr) - Szaman tworzy błyskawice którą ciska w przeciwnika!
Fucus(80fr) - Szaman tymczasowo spowalnia szas wogół siebie i zadaje wiele mocnych ataków!
Maxymalizacje(50fr) - Szaman zwiększa obrażenia swoich ataków dwukrotnie
Elektryczny cios(30fr) - Szaman obdarowuje swoje sztylety mocą elekrtyczności(pozwala mu to zadać większe obrażenia podczas ataku) i atakuje przeciwnika!
Ostateczny cios(90fr) - Szaman maxsymalizuje swój cios do maximum i atakuje przeciwnika z ogromną siłą!!
Atak z Doskoku(20fr) - Szaman wyskakuje wysoko w powietrze i atakuje przciwnika z góry!
Ukradkowy Atak(15fr) - Szaman potrafi ziknąc na chwile by zaczaić się zza placów przeciwnika i zadać mu atak!
W sumie narazie tyle, to jest wzór na szamana! Tak w mniej więcej powinien wyglądać każdy szaman!
Post został pochwalony 0 razy
|
|